Pokles prodeje
Nechá předělat celý web, upravit SEO, pokud má i kamenný obchod tak jej nechá přestavět, tedy to, co má v něm a třeba i sníží na nějaké období ceny. Moc mu to však nepomohlo. A tak se svěří kamarádovi ze školy, který také podniká a prodává, ale jiné zboží. Ten se zamyslí a pak se ptá, kde že všude má kamarád reklamy, jak velké a kolik. Nu, náš prodejce, o kterém čtete nemá žádné a zde to oba muži určí jako příčinu. Druhý kolega jej nabádá, asi by reklamy rozhodně nechal udělat a aby si jich nechal udělat hodně a pokud možno všude. Ten první váhá, ale pak se rozhodne. A navazuje kontakt s reklamní agenturou v Olomouci. Naivně se domnívá, že po jednom telefonátu bude celé město, ba co město, celý okres, ne-li celý stát zahlcen reklamou od sklepů až po střechy. Jenže, ono to nejde tak rychle, protože udělat reklamu tak, aby přitáhla pozornost a aby tak trochu donutila člověka alespoň se podívat na web, to se musí umět a také to trochu trvá.
Reklamní agentura Olomouc to umí a umí to naprosto perfektně. Zdejší manažeři našemu hrdinovi vysvětlí, že dokáží klidně udělat reklamu jen tak v polední pauze, ale rychlost pak bude na úkor kvality. To je pochopeno a začíná cesta ke kvalitní a vysoce účinné reklamě.
Nejprve je třeba domluvit velikost, místo, množství a nakonec vzhled. Ten je prostě nejdůležitější, ten právě musí doslova přitahovat pohledy potencionálního zákazníka. Reklama jej musí oslovit a vsugerovat mu myšlenku, že to je zboží, které potřebuje a bez kterého nemůže prostě existovat.
Tohle musí zvládnout designéři. Pak přichází na řadu ti, kteří začnu návrhy realizovat a nakonec ti, kteří zařídí například její potisk na trička, nebo její umístění někam do města. Druhů reklam je veliká spousta, takže těžko říci co si náš hrdina vybere. Ale ať je jeho volba jakákoli, může si být jist, že reklamní agentura Olomouc odvedla perfektní práci.